Saborski zastupnik SDP-a Ljubo Jurčić dao je interview riječkom Novom listu:
Hoće li najavljene Vladine antiinflacijske mjere usporiti rast cijena? – Hrvatska Vlada nema ni politike, niti mjera kojima bi mogla utjecati na inflaciju. Vlada ustvari samo izražava očekivanja i procjenjuje kretanje inflacije, ponaša se kao analitičar, a ne kao političar i kao kreator ekonomske politike kojom upravlja gospodarskim kretanjima, pa tako i inflacijom. Njezina aktivnost svodi se na apeliranje, a ne na kreiranje ekonomske politike.
Ako te mjere ne mogu imati značajnijeg učinka, zašto Vlada ipak očekuje smirivanje cijena do kraja prosinca?
– Vlada računa i na nižu inflaciju krajem godine, jer se ona računa u odnosu na isti mjesec prethodne godine. Kako su cijene počele rasti prošle godine u studenom i prosincu, tako je baza na kojoj će se računati cijene u istim mjesecima ove godine veća, pa će relativno povećanje ispasti manje. Također, Vlada u svojoj komunikaciji s javnošću može ići s prosječnim povećanjem cijena u 2008. koje će biti oko 6,5 posto. Pet posto s početka godine i osam posto na kraju godine daje taj prosjek.
Nije li to, ipak, samo statistički privid?
– Porast cijena industrijskih proizvoda u prvih šest mjeseci ove godine ukazuje na to kako je mala vjerojatnost da inflacija bude ispod 8 posto na godišnjoj razini. Naime, ove cijene u srpnju ove godine bile su 12 posto veće u odnosu na isti mjesec prethodne godine. Pitanje je koliko treba vremena da se povećanje ovih cijena, i u kojem postotku, prevali na cijene potrošačkih dobara. Vjerojatno tri-četiri mjeseca. Osim toga, loš je podatak da je došlo do značajnog usporavanja rasta industrijske proizvodnje, koja je temelj ukupne gospodarske aktivnosti. U razdoblju od prvog do sedmog mjeseca ove godine taj rast je iznosio 3,9 posto, dok je u istom razdoblju prošle godine iznosio 7,7 posto. Rezultat toga je i dvostruko brži rast uvoza, 13 posto, od izvoza, koji je veći 6 posto. Budući da je ova inflacija »uvezena«, svi ti pokazatelji ne idu u prilog smanjenju inflacije.
Vlada uz podršku svekoliko političke elite podržava uvozničku mafiju koja ih održava na vlasti. Nije bitno koliko će hrvatski građani osiromašiti, sve je podređeno zaradi i bogaćenju elita.
Poštovani gosp. Jurčić je pametan čovjek, ali ipak ne želi reći da je ova naša situacija izvan ekonomije, to je čista pljačka i otimačina.
Jel’ Zoki uređivao ovog ljeta stan? Z
draga gospodo možete se vi do besvjesti prepocavati oko tih ionako nestvarnih (političkih) statističkih postotaka. Običnim narodu (radniku, umirovljeniku) je važnije i vjerodostojnije ono što on sam vidi i doživljava iz dana u dan, iz mjeseca u mjesec. Kao prvo, dali je, s obzirom na provedeno vrijeme i uloženi trud, za to adekvatno primjereno plaćen i dali s tom plaćom može dostojanstveno živiti i podmirivati osnovne životne troškove. A kad narod mijeri stvarnu inflaciju, onda taj radnik i umirovljenik osjeća da svaki sljedeći dan i mjesec sa tom istom plaćom može podmiriti sve manje tih osnovnih životnih potreba, ili da svaki sljedeći mjesec mora više i više ulaziti u minuse, dugove, kredite i sl.
A kad se iz te perspektive mjeri ta inflacija, odnosno od početka godine stvarno ukupno više puta poskupljenje svih tih troškova i usporedi sa daleko manjim povećanjem primanja, onda je ta inflacija daleko daleko iznad tih brojki koje vi ovdje spominjete i koju nam servira taj pristrani politički zavod za statistiku, odnosno ova vlada.
Inače inflacija i njen rast i sprječavanje se može najbolje usporediti sa ljetnim primorskim požarom.
Kod požara je najvažnije poduzimati sve radnje na prevenciji da uopće ne dođe do požara. A ako je već došlo do manje vatrice onda je vrlo bitno odmah u startu, što je prije moguće ugasiti tu vatru. A kao što znamo, ako ta vatra preraste u požar, a onda se još taj požar pokušava gasiti bez plana i organizacije, po sistemu “tko koga jebe treba čuvat sebe”, onda znamo kako i kad ti požari zvrše. Kad padne dobra kiša ili kad sve izgori.
Evo da se i ja javim!
Prosle godine pri izboru vlade tada je Sander rekao Milanovicu da je 3:0 za njega,kada je Milanovic upozaravao na ono sto se nama do sada dodgadja!
A kako Sander govori istinu samo tada kad nista ne govori zato smo dosli sada pred zid.
Sada je za SDP ne 3:0 nego 5:0!!!
1.nema gospodarskog rasta preko 4% a Sanader tvrdio da je 7%
2.Inflacija je preko 8% a Sanader tvrdio da je ispod 4%
3.Sander je cvrsto obecao da gorivo nece prijeci 8,00 HRK a ona dosla na 10% HRK
4.Sander tvrdio da ce otvoriti sva poglavlja za EU?Od tog posla nista!
5.Ovo je najvaznije:Sander nije imao snage da raspise referendum za ulazak Hrvatske u NATO.Tko se boji svojih biraca?Pa boje se samo gubitnici poput Sandera koji vodi Hrvatsku u propast kao sto je i do sada HDZ sve unistio!
I pred lokalne izbore ce opet prevariti birace.Vidjet ce te slatkorijecivog Sanadera sto ce sve obecavati!
Pozdrav od
hrvoje
@hrvoje
To samo znači da nije važno što se govori biračima, već je važno imati dobre veze s mafijom i ukrasti izbore. Pitanje je sad, veliko, tko su Milanović i Bandić u toj igri? Novi Sanader? Nama bi, očito trebao neki Che…
Sa ovakvim dušmanskim, nikakvim vođenjem države, bez ikakvih jasnih dugoročnijih gospodarskih programa, ničemu boljem sa ja nisam od ove vlasti ni nadao niti se boljemu nadam. Oni su cijelu strategiju podredili i podređuju sebi i svojim osobnim stranačkim intersima, uključivo i rast proračunskih prihoda godišnje u prosjeku u od oko 20-30%. A da bi opet te tolike prihode usmjeravali u čistu javnu potrošnju, uključivo i rast plaća državnih i inih službenika i namještenika.
Ali kad Jurčić kaže da sada u ovim uvjetima se mogu i moraju još povisiti te plaće uključivo i plaće radnika u proizvodnji, bez obzira na sadašnje stanje i rezultate (dodatni rast inflacije) koje će to povećanje izazvati, onda se to jedino može nazvati politikanstvo, odnosno udvaranje tom izvaranom narodu.
I sada oni ljudi i stranke koji će narodu kazati istinu da od tih povećanja plaća u državnom sektoru nema ništa nego ih se čak treba i smanjivati, kao i broj zaposlenika, takvi normalno neće dobro proći na izborima, pa neće ni doći u priliku da nešto naprave ili poprave.
To se također može nazvati začaranim krugom u kojem normalan i realan čovik ne vidi izlaza. Nego provaliju.
….”Sanader je premijer hrvatske vlade i, prema tome, mi svog premijera slušamo i uzimamo u obzir. Riječ je o inicijativi Konzuma koja u ovom trenutku nije imala nikakve veze s Vladom - poručila je Ljerka Puljić”…..
Ovo se uz IDOTIZAM koji inače vlada jedino još moće nazvati DEBILIZAM.
Naravno radi se o tome da su pojeftinili neki proizvodi u Konzuma, i sad je sve riješeno., a neki će još pojeftinit ako budemo dobri i slušamo taticu i mamicu.
I naravno, tetu i bakicu.
Ivo dr Sanader treba dobiti Nobelovu nagradu za ekonomiju. Pronašao je novu ekonomsku formulu za suzbijanje inflacije. Ona se zove - JA TEBI, TI MENI. Prva smo država na svijetu, koja snižava inflaciju izjavama na TV. Gledam sinoć početak Dnevnika 2 na HTV. Hebo ti najveće magove marketinga i promidžbe, što je bilo ono sinoć. Novinar se šeće Konzumom i onako, slučajno, sreće tamo nekog dužnosnika neke paravladine udruge.
Pita ga da nije sve ovo malo olitički odrađeno a ovaj odgovara nije ali jeste, heheheheeeeheh………………….drugim riječima - vidiš da je ovaj narod glup, kad mu Ivo već evo 5 godina prodaje maglu.
Previše je ovo sve ozbiljno da bi bilo smiješno.
@Mac
Pravi staljinist bi išao korak dalje od Sanadera. Ukinuo bi inflaciju dekretom. Npr. ove godine nema inflacije. Objaviš to u Narodnim novinama, i 8 dana nakon objave, NEMA INFLACIJE.
@Davor,
oprosti, molim te, ali nije mi jasno zbog čega se ti javljaš na ovom blogu?
Ne valja ti cijeli SDP a pogotovo Z.Milanović?
Dali bi možda htio da se pojevi neki novi Che pa da preko noći riješi
sve tvoje probleme???
Kao prvo, trebao bi znati kako je Che završio u Boliviji pa da ne buniš narod i pozivaš na revoluciju u njegovo ima!!!
Koliko sam ja shvatio tvoje postove, ti bi tu revoluciju najradije
PROMATRAO u krugu svoje obitelji iz udobne fotelje uz direktni TV-prijenos(live).
Koliko te ja kužim, ti bi htio da za tvoje ideale ginu neke druge
budale:(((((((((((
@pravednik
Kaj ti znaš o meni, a da bi mene smjestil u fotelju?
Ja sam u SDP i Milanovića imal povjerenja, ufal sam se da bu “nas spasil”. I razočaral sam se, pa kaj? Imam valda prav misliti i reći da je Milanović mali Sanader-pripravnik, a SDP mafiokracija kao i sve druge stranke (oprosti, @urebako).
A, s druge strane, kaj ti misliš da bu ovaj Saborček nekaj napravil, gdje je efekt od “kunstruktivne oporbe i kvalitetnih rasprava”? Kaj je SDP napravil? Pa vam je Sanader lepo rekel preko TV, možete pričat i to vam je sve.
Meni puno toga nije teško, nije mi bilo teško otići glasati za SDP (a mnogi su doma ostali), ne bi mi bilo teško aktivno podržati nečiju poštenu politiku, samo TAKVE POLITIKE JA NE VIDIM!
Ak vam moji postovi na blogu ne odgovaraju, nemojte čitat, il nek me @Kampa izbriše. A ti, @pravednik, malo pripazi s etiketama, ne radi mene. To kaj ja velim da se treba boriti za malog čovjeka, a da to saborski kafić ne dela, ja to stvarno mislim i iza toga stojim. A iza čega ti stojiš, ili sediš u fotelji?
tako je! tko će trošit silne novce na reklame o sniženjima i na akcijske prodaje. ovako jednim udarcem tri muhe.
@Davor,
nebi se štel mešati i kvariti tvoju kućnu idilu,ali neke stvari mi
nisu jasne.
Mjesecima čitam tvoje postove, ali nikada, baš nikada, nisi napisao
ni jednu jedinu pozitivnu riječ o SDP-u na čelu sa Z.Milanovićem.
I ne moraš.Ali, poistovječivati Z.Milanovića sa Sanaderom, koji je nesumnjivo najveći politički diletant,lopov i lažljivac na ovim
prostorima je u najmanju ruku bezobrazluk.
Nazvati SDP mafiokracijom je čista blasfemija.
Kaže se da je put do pakla popločen dobrim namjerama;
ne znam što reći o tvojim lošim namjerama koje su očite, nego,
SRAMOTA!!!!!!!!!!!!
Milanovic je odlican decko samo mu jos uvijek fali onih pravih odlucujucih poteza kad treba da se simbolicki izrazim lupiti sakom o stol odnosno za sada jos ne pokazuje one sposobnosti i manire koji bi jedan pravi lider trebao imati !!!
mozda i grijesim no percepcija u javnosti je takva !!!
@pravednik
Moje postove u prilog Milanoviću nisi čital, bavil si se nečim drugim.
OK, kad smo tak jako okarakterizirali Sanadera, sad mi još lepo napiši barem 3 političke osobine u kojima je on bolji od njega. Eto ti ga dana u Jutarnjem, lepo on podržava Bandića i tasta. Čovjek puno radi (Bandić) ali nije uvijek u stilu…
Imaš za zdilat kakav stan na Laništu? Ne? Negde drugdje? “Pojačano održavaš” ulice?
Inače, argumentacije i stil ti je sasvim u HDZ-ovom stilu, sa srcem i malo razuma… Gdje je razlika? Za koga ti drukaš, @pravedniče naš….
Čitam ove “probleme” slovenačke Vlade sa finskom firmom i čekam. A šta čekam? Vidjet’ ćete.
Novinari u Hrvatskoj se nisu posvetili toj temi. Vući neke paralele? Hmm? …
U Sloveniji je ,isto kao i u slučaju Brodosplita, prva naznaka “igrica” došla iz Austrije od njihovog Ureda za borbu protiv pranja novca.
@Davor,
bravo…, ti pišeš razumom a ja srcem; mogu ti nabrojiti nekoliko tvojih
rijeći koje mjesecima ponavljaš (bez razuma): “revolucija, prijeki sud, kratki postupak, svi su isti, SRAMOTA SDP-ovci, SRAMOTA Zoki…”
Sa zadovoljstvom sam pročitao intervju u Jutarnjem sa Z.Milanovićem,
jer taj čovjek ima što pametnog za reči za razliku od političkog
diletanta Sanadera.
Baš zato što imam razum, izabrao sam stranku po svom svjetonazoru, a to
je bio i uvjek će biti samo SDP.
Ti se možeš i dalje ponavljati do besvijesti, ali ostaje činjenica
da osim tvojih uvreda i provokacija nisi napisao ništa novog i
konstruktivnog.
Ako su ti sve stranke iste, lopovske, a zašto ne osnuješ svoju vlastitu
revolucionarnu stranku zadrtih foteljaša.
….”Baš zato što imam razum, izabrao sam stranku po svom svjetonazoru, a to
je bio i uvjek će biti samo SDP.”…..
pravednik,
Ako si ti izabra svoju cijeloživotnu ljubav, nemoraš baš nas ostale maltretirat i prisiljavat da budemo tako “razmni”, pa i dalje volimo i ljubimo nekoga tko nas vara, maltretira, pravi budalama, a pnekad se i na nama iživljava., kad mu se osudimo suprostavit.
A da zaboravio sam navesti još jednu, tebi tako poznatu, karakteristiku tog eventualnog cijeloživotnog partnera,,, i to:
STALNO VRIJEĐA.
@pravednik
Ništ mi nisi odgovoril. Običan si druker. Samo je pitanje: profesionalni ili iz uvjerenja. Zbogom.
@urebako,
pa za miloga boga, koliko vas to ima?
U čije ime ti to ovdje nastupaš?
Dali si ti možda glasnogovornik svojih “susjeda u glavi”?
@urebako,
pa za miloga boga, koliko vas to ima?”….
Si videl, pravednik, sve više i više u ovoj državi ima unutarnjih neprijatelja.
trebalo bi hitno preko komiteta nešto poduzet po tom pitanju.??
@urebako,
nisi u pravu.Ti si oduvjek bio moj prijatelj sa svim tvojim “šarenim”
susjedima u glavi.
Kad uskladite zajedničku izjavu, unutarnji neprijatelji će sami od
sebe nestati:)))
Pozdrav
pravednik, ti opet mene nisi uspio razumit, što bi se reklo slabo, sporo pališ.
Ja sam kazao da sve više ima NAS unutarnjih neprijatelja. Tebe u te neprijatelje nisam svrstao, već u one koji moraju poduzet neke druge mjere protiv takvih, ako ove dosadašnje nisu dale rezultata.
A što se tiče tih “usklađenih izjava”, to mi je nešto (itekako) poznato iz bliže i daljnje prošlosti.
A, i SADŠNJOSTI.
kako sam to mogao zaboravit.
Davor
07.08.2008. u 8:37
Gospođe i gospodo!
Ima nekoliko mogućih razloga zašto Milanović šuti i ne djeluje…
1. on je poslušnik u rukama stranog kapitala, isto kao i Sanader. Moli Boga da dotjera (politički) do EU, pa da se dobro “utopi” u europskoj “birokratiji”.
2. on je političar željan osobne moći i osobnog bogatstva, pa stoga zadržava ulogu statiste u Saboru i paktira s Bandićem.
3. on je “pošten plitičar” (kajgod to bilo), ali nema osobne hrabrosti za radikalnije djelovanje..
4. on je “taoc” oporbene situacije u Saboru, gdje ga “novi” SDP-ovi zastupnici stimuliraju da “ižive” svoje uloge i “omirišu” političku moć…
5. on je “niko i niš”
6. sve gore navedeno i još toga
Dakle, iz narečenog se vidi moje sveopće razočaranje “lipin čovikon” koji je od sve “manje riči i djela”. Neće on ništa učiniti, on samo daje Sanaderu legitimitet. Sramota!
@Davor,
ako su TO tvoji konstruktivni prijedlozi i dobronamjerna kritika
SDP-a i Z.Milanovića, onda sam ja “profesionalni druker”!
@pravednik
Pod prosvijećenim vodstvom hrvatske političke primadone, gosp. Zorana Milanovića, Hrvatska je krenula iz sigurne propasti u svijetlu budućnost. Je ti to “konstruktivno”. Kolko to vredi novaca? To ti je profesionalno drukanje.
Daj Bože da se takva stvar desi, ali ja u to više NE VJERUJEM. Jesam možda, prije izbora i 2-3 mjeseca poslije. Sad vjerujem u ono gdje me ti citiraš, a ti piši “konstruktivne priloge” i hvalospjeve.
@Davor,
konačno si đavla nazvao pravim imenom: ja pišem “konstruktivne priloge”
i hvalospjeve o SDP-u, a ti si “hrabar” revolucionar koji situaciju promatra iz udobne fotelje, dok sirotinja sakuplja plastične boce (zbog ove katastrofalne hdz-ove vlade).Istovremeno, ti očekuješ da ta sirotinja umjesto tebe digne revoluciju radi “nesposobne” oporbe, posebno SDP-a i Z.Milanovića i nad njima izvrši prijeki sud po kratkom postupku !!!!!!
Od mene toliko.
@pravednik
A kaj, oporba je sposobna, a ti si junak? Činiš ‘voliko za sirotinju, hvaleć’ lik i djelo Zorana Milanovića? A ja sam foteljaš. Kajgot! Gori si od HDZ-ovca. Takvi su nam priskrbili to kaj imamo i to kaj bu došlo. Ajde da prekinemo. Gadi mi se…
Interesantno i slikovito!
Treba se opet zapitati, kakvi su to ljudi i kavog profila koji sami sebi daju pravo da drugima drže predavanja (usput provociraju i vrijeđaju) o tome šta spada u dobronamjernu kritiku, a šta u nedobronamjernu kritiku., odnosno šta je to konstruktivna rasprava, a šta nije konstruktivna rasprava.
Također se treba zapitati, po čemu se takvi ljudi (nadnaravni suci, iznad zakona) razlikuju od onih koji zadnjih 15-ak godina sebi daju pravo da ocjenjuju tko je veliki hrvat a tko je mali hrvat ili tko je dobar hrvat a tko nije dobar hrvat.
Naravno to su ljudi istoga profila, sa prepoznatljivim totalitarističkim osobinama., pa iza koje god stranke ili viših interesa se takvi pokušavali sakrivati.
A i motivi i ciljevi ponašanja takvih ljudi su narodu prepoznatljivi, a to je njihov osobni pojedinačni interes, da se na do sada hrvatski poznati način dokopaju privilegiranih položaja, ili da sačuvaju takve položaje. A neki kao što znamo su to radili i rade da bi sačuvali i ratni plijen ili pokušali sakriti svoje razne lopovluke i malverzacije.
Moje osobno mišljenje da stranka kojoj sam pripadam HNS, sa takvima nigdje nesmije ići u koaliciju, pa i pod cjenu još dugogodišnje (stalne) oporbe.
A ako već čelnici stranke smatraju da ipak ponegdje i ponekad treba ići u neku koaliciju, onda je po meni sasvim svejedno dali s SDP-om ili HDZ-om,ili nekom drugom, ako ih prestavljaju i zastupaju ljudi sa prethodno rečenim osobinama.
@Davor,
iz svih tvojih dosadašnjih postova je vidljivo da si “VRSTAN”
poznavatelj političkih događanja na ovim prostorima.
Oporba je kriva za sve, nastavi i dalje lupati po njoj.
Svaka ti čast, revolucionaru:(((((((((((((((
@Davor,
dragi prijatelju!
Predlažem ti da nam se pridružiš na blogu Marina Jurjevića i tamo
pokušaš iznjeti svoja razmišljanja i pogled na trenutno političko
stanje u Hrvatskoj.
Tamo ćeš sigurno i promptno dobiti odgovore od vrlo korektnog i
elokventnog vlasnika bloga M.Jurjevića.
Na ovom blogu tebe i sve nas ostale Marko,Kampa ne uzima ozbiljnjo,
sudeći po njihovim NE-reakcijama.
Pozdrav.
(p.s.-ja sam već zakopao ratnu sjekiru).
sush, Želim da svi ljudi ostvare svoja prava koja ih pripadaju pa ću ti kao laik u dobroj namjeri skrenuti pozornost na nekoliko nelogičnosti iz nekih tvojih navoda, kao npr.
…”Stanarsko pravo je, naravno, vlasničko pravo, pa shodno tome uživa kao ljudsko pravo zaštitu i po Ustavu i”…
Da je stanarsko pravo, kako kažeš vlasničko pravo, onda tu nebi bilo nikakvog sporenja, ostvarivanje tog prava bi se jednostavno i brzo riješilo.
Odna kažeš:
…”Republika Hrvatska treba svima nekadašnjim nosiocima stanarskog prava, uključivo one koji su to pravo izgubili uslijed ratnih okolnosti”….
Ovdje sam kažeš da su neki nosioci stanarskog prava to pravo pod nekim (ratnim) okolnostima IZGUBILI.
E sad, ovdje se sad može polemizirat,politizirat koliko hoćemo o tome, čijom krivnjom su oni to pravo izgubili, dali svojmom ili nekom drugom, trećoj itd.
Onda bi po meni (jedino mjerodavno) trebalo prvo provesti utvrđivanje kao prethodni postupak , dali je to stanarsko pravo, napuštanjem tih stanova u ratnim okolnostima, stvarno izgubljeno pravo ili nije izgubljeno pravo. Onda, ako se sudski dokaže da je to pravo IZGUBLJENO, onda bi možda trebalo tužiti i tražiti obeštećenje od onoga tko je kriv za takvo u tim okolnostima izgubljeno pravo., odnosno da je netko bio prisiljen napustiti te stanove i tako izgubiti to prethodno pravo koje je imao.
@urebako
Je li stanarsko pravo koje je postojalo u Socijalističkoj Republici Hrvatskoj po Zakonu o
stambenim odnosima iz 1974. vlasničko pravo i, shodno tome, zaštićeno Ustavom i Evropskom
konvencijom kao ljudsko pravo? (……) Problem je jednostavan, jer mu je rješenje
jednostavno: Stanarsko pravo je, naravno, vlasničko pravo, pa shodno tome uživa kao ljudsko
pravo zaštitu i po Ustavu i po Konvenciji te tu zaštitu treba da pruže i hrvatski sudovi i
Evropski sud za ljudska prava. Shodno tome, Republika Hrvatska treba svima nekadašnjim nosiocima
stanarskog prava, uključivo one koji su to pravo izgubili uslijed ratnih okolnosti te one koji su
to pravo imali na stanovima u privatnom vlasništvu, omogućiti da otkupe pravo vlasništva na
tim stanovima pod uvjetima Zakona o otkupu stanova na kojima postoji stanarsko pravo.
(……) U “Zborniku Pravnog fakulteta u Zagrebu” 1992. pokazao sam da su odluke
Ustavnog suda Republike Hrvatske o članku 48. Ustava “izraz pojmovne zbrke, i to ne takve
koju su suci Ustavnog suda mogli sami sročiti, već zbrke koja je brižljivo
njegovana…”
Prof. dr. Ivan Padjen
(Autor je profesor prava na Fakultetu političkih znanosti u Zagrebu).
2.
U Hrvatskoj danas živi između 5.000 i 7.000 obespravljenih obitelji koji su imali tu nesreću
da su se našli u tzv. „privatnim“ neuseljivim stanovima, koji su nepravedno bili
izuzeti iz Zakona o prodaji stanova na kojima postoji stanarsko pravo… (……)
SDP smatra da je prilikom rješavanja pitanja stanarskih prava rješenjem kojima je nekim
građanima dano pravo na otkup a drugima ne, učinjena velika nepravda. Pravo na otkup trebalo je
dati svima pod jednakim uvjetima. Na žalost, to nije učinjeno pa su generirane nepravde koje, na
žalost, pred hrvatskim sudovima, Ustavnim sudom Republike Hrvatske i Europskim sudom za ljudska
prava nisu ispravljene. (…..)
S poštovanjem,
Ivo Josipović
(Autor je profesor na Pravnom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu).
Zorane ,lupi rukom u stol i presjeci to !!!!!
Radjenovic ne smije otici !!!
sush, A možda je onda potrebno provesti predhodni sudski postupak UTVRĐIVANJA, dali se to takvo stanarsko pravo smatra, ili bar dijelom smatra, kao vlasničko pravo. Mislim osobno da se ta dva prava savim različita, a i ustavom i zakonima sasvim različito tretirana ljuska prava.
zatim, tu treba razdvojiti u posebne skupine i posebne slučajeve ljude koji su tada po tim propisima ostvarili stanarska prava na stanovima u društvenom vlasništvu i na one koju su to pravo ostvarili na stanovima ili kućama koje su nekome tada nacionalizirani.
A onda opet is tih treba izdvojiti i razdvojiti one koji su to pravo ostvarili po osnovu kao i svi ostali koji su mogli otkupiti te stanovi, i one koji su to stanarskjo pravo ostvarili po nekom drugom osnovu, koje je bilo samo privremeno, a ne i trajno i nasljedno.
Pa onda po meni opet treba razdvojiti i te koji su u ratnim okolnostima izgubili to pravo napuštanjem tih stanova., pa onda opet i među njima razdvojiti one koji su svojom krivnjom napustili i izgubili to pravo od onih koji su to pravo izgubili ne svojom krivnjom itd itd.
Znači da se svi ti nabrojani zaštićeni najamoprimci i ljudi koji su izgubili to stanarsko pravo nemogu i nesmiju trpati u isti koš.
I slažem se da se jedna nepravda nemože i nesmije ispravljati činjenjem druge nepravde, kad su u pitanju stanovi koji se sada vraćaju ili su vraćeni tim prijašnjim vlasnicima. Ali kod toga je bitno dali su oni u STARTU ostvarili to pravo kao trajno nasljedno stanarsko pravo ili kao neprenosivo stanarsko pravo.
Ti slučajevi nisu nimalo jednostavni, kako sam kazao da su jednostavni onda se toliko godina nebi povlačili i pokšavali riješiti.
Ali tu je ipak potrebno razdvojiti političke izjave i želje, od zakona, propisa i sudske prakse.
Kaže Ivo dr. Sanader jučer na TV-u, sav važan , naravno kao i uvijek, da će razmisliti o plaćama direktora u Upravama gdje je država većinski ili apsolutni vlasnik a te tvrtke stvaraju minuse. Hoće reći - ne možeš sebi uzimati veliku plaću a rashodi su ti veći od prihoda tj. stvaraš minus.
A meni nije bilo teško, pa sam i ja nešto provjerio da li još netko stvara minus a ima podobru plaću, pa to onda izgleda ovako:
“Državni proraun Republike Hrvatske za 2008. godinu (dalje u tekstu: Proraun) sastoji se od:
A. RAUNA PRIHODA I RASHODA
Plan za 2008.
PRIHODI POSLOVANJA 115.611.755.168
PRIHODI OD PRODAJE NEFINANCIJSKE IMOVINE 306.393.000
RASHODI POSLOVANJA 114.691.034.220
RASHODI ZA NABAVU NEFINANCIJSKE IMOVINE 3.757.358.652
RAZLIKA – VIŠAK/MANJAK -2.530.244.704″
Šta mislite, da li će razgovarati na Vladi i o smanjivanju svojih plaća?
ma 100 % @mac :(((((((((((((
zar sumnjas ?!
Kikaš “otišao”, Rađenović “ide”, Milanović i Bandić “ostaju”…. Kakva je to simbolika? Umjetnost mogućeg? Kajgot!
Apropos plaća “vladinih managera”. Nek me puste na to mjesto, ja im dam još toliku plaću mjesečno, ništa mi ne moraju platiti! Znamo mi kaj je tam-korupcija, i kak se tam živi. NedajBog da se ponovo formira neka komisija za ispitivanje porijekla imovine i da stvarno dela (ne ovaj “odborček za sukobiće interesića, malih”. Goli ne bi bil dost veliki…
I još nešto..
Ako postoji Zakon o obveznim odnosima, Zakon o zaštiti potrošača, zašto to onda ne primjenjivati u politici, na politička obećanja (PDV, inflacija, plaće, gospodarski rast, privatizacija). Ako se kszni trgovca koji prodaje šećer umjesto čokolade, kakve bi kazne bile, recimo za nesmanjivanje stope PDV? Pa da vidimo “političko poštenje”…. Sramota!
Eto Vam kontra inflacije..
BIVŠI ŠEF ZAGREBAČKOG HOLDINGA STRANAČKI NIJE MARGINALIZIRAN, BAREM U OGRANKU SDP-a
Ljubičić u Bandićevom izbornom stožeru
Izvor: današnji Novi list
…”Apropos plaća “vladinih managera”.”…
Davor, Pa sanader je lipo kazao da su u svezi toga u fazi razmišljanja i razmatranja, a onda iza toga sljedi faza osnivanja povjerenstva za praćenje i nadziranje, pa poslije bi trebala bit faza, ZABORAVA, kao i svega ostalog sličnog. A poznato je da naš narod, slabo pamti a brzo zaboravlja.
A vjerovatno su u istoj fazi razmišljanja i razmatranja, dali se ti svi donešeni važeći zakoni trebaju primjenjivati i na političare i ostale javne državne i lokalne dužnosmike. A narod će po starom običaju, o svemu bit na vrijeme i pravodobno upoznat, putem naših mjerodavnih za to nadležnih institucija.
A o tim aktualnostima, Rađenović, Bandić, itd,. ipak sada nebi, jer bojim se da ne prijeđem neke zacrtane granice dobronamjerne kritike, a i konstruktivne rasprave.
HDZ…
Mogu oni oni napraviti antiinflacijske mjere, samo
su malo previše pohlepni za lovom…
I ova isto odluka o smanjenju cijena nekih proizvoda u
Konzumu i drugim trgovačkim lancima i industrijama time
nije ništa promjenjeno…
Inflacija je sve godine veća, a porezi ostaju na vrtoglavih
22% što je skoro četvrtina plaće…
Trebamo drugu vladu inače nema razvoja…
….”Mi ćemo učiniti sve i optimisti smo, ali ne ovisi sve o nama, nego i o drugoj strani”,(za tango je potrebno dvoje) rekao je Sanader naglasivši da je Hrvatska od preostalih 12 neotvorenih poglavlja već predala pregovaračka stajališta za njih sedam, a za još dva predat će u rujnu.
“Češka će poduzeti sve da zatvorimo sva otvorena poglavlja”, rekao je Topolanek koji je naglasio da je s hrvatskim premijerom razgovarao i o preostalim poglavljima koja bi mogla biti problematična i zahtijevati veću pozornost.”….
Ma koliko samo tih poglavlja ima, a otvorili smo ih već 33. Mora bit da oni nama stalno namjerno dodaju i izmišljaju neka nova poglavlja. Ali kako vidimo naš premjer se nekako opet snalazi u tim tolikim poglavljima, naše je da ih otvaramo, a neka se oni misle kako će ih i kad zatvorit. A šta bi oni tili, da mi i otvaramo i zatvaramo.
Stvarno je nekada teško razmit te ljude iz te kako oni sebe zovu demokratske i civilizirane EU.
Nego usput, znali možda netko šta su to poglavlja, i šta to uopće znači. I šta će nama sva ta poglavlja, i kakve koristi ćemo mi od toga imati.
Jer ako ljudima, pogotovo koji žive po selima, ne odjasniš šta u stvari znače ta poglavlja, oni mogu mislit da je to,.. kad te netko tuče ili lupa po glavi. (po-glav..)
Ma ko bi sad, uz sve ovo što moraš objašnjavati (i udovoljavat) ovima iz EU, još imao živaca, pa nekim tamo seljacima objašnjavat šta to znači.
A možda je i bolje da oni neznaju šta to znači, ne možda, nego je.
A lako će naši ljudi za ta poglavlja, glavno da je njima spiza opet pojeftinila,
pa neće bit gladni ni žedni. A imat će i šta obuć.
Apropos jučerašnjeg “Otvorenog”..
Sasvim je razvidno da je Agrokor kompanija u snažnoj svezi s državnim strukturama s kojima posluju. Kako se gosp. Todorić i Sanader dogovore, tako će biti. Sve ostalo samo “glumi” ozbiljnu konkurenciju i isto im je kao i našoj oporbi. Nešto rade za plaću, ali ne ništa bitno. Poštovane gospođe i gospodo potrošači i građani, sve kaj si sad “zaštedite”, krvavo bute platili već sutra. Kakav kapitalizam, kajgot! Obično deranje kože, ali da “jako ne smrdi”…
Smrdi, smrdi itekako smrdi. A što vrijeme više odmiče, više i dalje će se takvi “mirisi” osjećati.
Kod Agrokora treba već sada spomenuti da polako, lagano, ali sigurno u njega ulaze kao vlasnici i dioničari strani ulagači. Pa ćemo samo odjednom doznati da je većinski vlasnik Agrokora, kao i Raićeve LURE, postao opet neki stranac.
I na kraju će se onda i vidjeti, da sve te tolike benificije i subvencije koje se desetljećima iz našeg proračuna daju Agrokoru, ustvari daju tom strancu, odnosno onome tko će uzeti novce od prodaje Agrokora tom strancu.
A trebali onda napominjati, na osnovu kojih i čijih novaca je vrijednost i današnja cijena Agrokora, ovolika kolika je.
U vezi subvencija…
Jutro, ljetos na kvarnerskoj obali…
Talijanske hladnjače tovare hrvatsku ribu…
Voze naše poticaje, nove brodove, plavi diesel, PDV, porez na dobit i svašta još..
Normalno da su ribari dali ZERP, imaju i zašto. Ruka ruku mije, a lice obadvije.
SDP će podržati apsolutnu (protuustavnu) zabranu pušenja. Naravno od njih očekivano, iz jednostavnog razloga jer je veći postotak, potencijalnih glasača, nepušača cigareta.
Afirmativno: Ljubičić (ipak) nije u bandićevom izbornom stožeru. HvalaBogu, ipak postoje neke granice u politici (čini se).
“Vlada ne zna suzbiti inflaciju” je tema.
Index.hr
…”Odgovorno tvrdim da ću svaki dokaz koji mi se predoči za koruptivno ponašanje bilo kojeg člana SDP-a proslijediti Državnom odvjetništvu i USKOK-u, te izvijestiti javnost o poduzetim mjerama i rezultatima”, rekao je Jovanović na upit o Bandiću.”…
g. jovanoviću, vi znate kao i mi da valjanost dokaza utvrđuje samo sud. A za pokretanje neke istrage ili istražnog postupaka potrebni su jasne indicije, činjenice i argumenti, koji ukazuju da postoji osnovana sumnja da je počinjeno kazneno djelo, ili da je netko počinio to kazneno djelo.
Pa ako ta vaša izjava nije politička parola, zasnovana na ovoj riječi “valjani” dokazi, onda predlažem da pročitate moje današnje komentare na blogu Marina jurjevića vezane za te dokaze oko malverzacija u Holding doo.
Joj… bolje neka šute…
Zbog čega nema prijava za korupciju u
vladom (ministri i premijer)…
Oni budu korupciju tražili među SDP-ovcima i
liječnicima…
Prvo neka sebe srede, a tek onda druge…
@Mac
Nažalost, korupcija i inflacija su usko povezane. Meni je svejedno koje je kriminalac vjere, nacije, političke orijentacije (HDZ, SDP…). Treba ga locirati, uhititi i osuditi na pravednu kaznu, da posluži kao primjer “labilnima”. A gosp. Jovanović trabunja, nažalost. On, kao ne zna za korupciju i nije mu uopće čudno što mnogi imaju puno, a zarađuju malo. Vlajland, “prosjaci i sinovi”…
Vlast rasprodaje Hrvatsku
Kako su nastali naši “tajkuni”? Tako što su kupili društvena poduzeća za bagatelu. Kako je to moguće? Tako što je ta poduzeća njima (odnosno sebi) prodala vlast (političari), a ta vlast nije prodavala svoje, nego tuđe, t.j. prodavala je imovinu svih nas - građana Hrvatske. Kad netko prodaje svoje, on nastoji postići što VIŠU cijenu, a kad prodaje tuđe (pri čemu dobiva nekakvu proviziju, mito, ili slično), onda on radi u interesu kupca (koji ga je potplatio) pa zato nastoji postići što MANJU cijenu.
Takva rasprodaja Hrvatske traje već 17 godina, i sve se više širi. Ne rasprodaju se jeftino samo poduzeća, nego i otoci, obala, more (na pr. odustajanjem od primjene ZERP-a), i sve ostalo. (Vidi dolje: *). I cijela propaganda o “neophodnosti” ulaska Hrvatske u Europsku uniju (EU) jest jedan oblik prodaje Hrvatske “u komadu”, u cjelini. I tu se ne nastoji postići prava cijena, nego se pristaje na sve, što diktira EU.
Ako je prodaja Hrvatska zaista neizbježna, onda treba postići najvišu moguću cijenu, a to se može postići samo onda, kad se ne vodi računa o osobnoj (protupravnoj) koristi, nego o koristi svih građana. Zašto vlast hoće prodati Hrvatsku baš Europskoj uniji? Zašto se ne objavi ovakav “oglas”: “Prodaje se Hrvatska. Početna cijena ponuđena je od EU. Koliko nudi SAD?” - pa da vidimo što nam se bolje isplati.
@sush
Problem je kaj bi si šteli imeti, a ne bi šteli platiti…. Se po niš!
zelena akcija
Uključite se u ZAGREBAČKI ŽIVI ZID, i da pozovete i prijatelje, znance i susjede, jer Cvjetni trg ne smije, i neće pasti. Doprinesite i Vi još koju kap, i bit ćemo nezadrživ slap koji će odnijeti prljavštinu i smeće, koja se u Zagrebu predugo taloži i ugrožava nam život. Uključiti se možete e-mailom na zg.zivizid@gmail.com ili telefonom na 4813 098 od 08 do 15 h ili, najbolje dođite u zelenu akciju u Frankopansku, 1 od 08 do 15 h. Hvala Vam.!! . Padaj silo i nepravdo…
@sush
Imaš pravo… To je sramota od nadređenih koji su
dozvolili rušenje Cvjetnog trga i staru gradsku
jezgru grada Zagreba. To je sramota za Hrvatsku.
Uništavajne arhitektskih dostignuća i ljepotu
Zagreba…
Jel postoji takav koji grad u Europi gdje se uništavaju
gradske jezgre i povijesne građevine??
Ah, naravno, što drugo od stranačkog vojnika i očekivati. Umjesto da se zapita za neke stvari, on uporno brani “lik i djelo” svoje stranke. I pravi se , al’ baš onako bezobrazno, budala, kao da u ovoj državi od njene samostalnosti neka druga stranka ima vlast evo već 14-15 godina.
Pa traži rješenja od drugih a vlast drugima ne bi prepustio. Očito ne razumije šta znači odgovornost za rezultate vlasti. Pitao bih ja gospodina a tko je to, te silne umirovljenike produkovao, a tko je to umirovio branitelje i “branitelje” u najboljim godinama života(a zauzvrat dobija njihove glasove) i ako je na vlasti onda mora znati da nema tu vlast, da se, onako, s njom zakiti, nego da je on taj koji treba da zna kako se problemi rješavaju. Najlakše je reći drugi su krivi i što oni ne daju rješenje. Jest, da daju pa da ga ti prepišeš .
Naime, ovo su fragmenti “odgovora” Polančeca na govor Mesića, u kojem je Predsjednik samo podsjetio na ono što je govorio prošle godine a HDZ to okarakterizirao kao potporu oporbi, umjesto da malo stvari sagledaju i učine konačno nešto korisno. I uvijek su drugi krivi kao da gospoda iz HDZ-a nisu vladali i ovih posljednjih 5 godina. I nije to jadno i žalosno, nego je žalosno što uvijek nađu 35% ljudi , koji su spremni podržati tu njihovu lažljivu priču.
Iz Jutarnjeg:
“Problemi su duboki i strukturne su prirode, stopa zaposlenosti je tek 57 posto, na jednog umirovljenika imamo 1,39 zaposlenih, a to govori o efikasnosti našeg gospodarstva, rekao je Polančec.
On se nije složio s u govoru iznijetim mišljenjem o inflaciji. Inflacija je uvezena kroz cijene energenata i hrane, a one su pak uvjetovane brojnim elementarnim nepogodama, činjenicom da primjerice kukuruz više nije žitarica nego energent. To su uzroci inflacije, kazao je.
S inflacijom se ne bori na način kako je to autor govora napisao, rekao je Polančec napominjući i da bi volio čuti ne samo analizu stanja s kritičkim osvrtom već i prijedloge kako neke stvari poboljšati i riješiti.
Upitan da odgovori na u govoru predsjednika izrečeno pitanje zašto se INA prodaje sada, Polančec je rekao kako “smo u situaciji da smo kao vlasnici pali ispod 50 posto, zahvaljujući klauzulama kupoprodajnog i dioničarskog ugovora koji je 2003. godine potpisao netko drugi, a ne ja”.
“ZLATNA i SREBRENA KOKA SE NE PRODAJE”, kazao je naš predsjednik Mesić.
Samo ta koka, i već sve prodane HR. koke, i na ovaj način nesu (donesu) zlatna jaja, samo je možda trebao još reči kome nesu, donose ta jaja.
da ,fora je da se Polancec ljuti na Mesicev govor umjesto da poduzme konkretne mjere ,ali taj film ne bumo gledali !!!!